Betalen

Hoe kan ik betalen?
Aanbetalen
Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij Vanechthout gratis online betalen met iDeal of het bedrag onder vermelding van het bestelnummer overmaken op onze bankrekening NL35 INGB 0007 6545 33, ten name van Vanechthout.

Aanbetalen

Als het product speciaal voor jou wordt gemaakt of aangepast kunnen we je vragen een aanbetaling te doen van 30% van het totale aankoop bedrag.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn product verzonden?
Wanneer wordt mijn product bezorgd?
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Wat zijn de verzendkosten?

De verzending wordt binnen Nederland en België altijd gratis bezorgd met PostNL!

Wanneer wordt mijn product verzonden?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Als het product op voorraad is proberen we die binnen twee werkdagen te verzenden.

Is een product niet op voorraad dan brengen wij je hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Voor snijplanken en dergelijke is de maaktijd gemiddeld een week.

Wanneer wordt mijn product bezorgd?

Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na de verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

We sturen de track-n-trace informatie zodat je uw pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘ander afleveradres opgeven’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Ruilen & Retourneren

Product ruilen?
Product retourneren?
Hoe moet ik het product retourneren?
Wanneer moet ik de producten retour sturen?
Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ruilen. Het is hierbij wel van belang in het kader van hygiëne, dat producten (als, snijplanken) die dit risico kunnen lopen alleen ongebruikt geruild kunnen worden. Neem contact met ons op.

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]

Product retourneren?

Het kan voorkomen dat je de bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet wil hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wil je je product retourneren?

Neem dan contact met ons op.

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert je bestelling in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Retourneren is gratis. Je ontvangt hiervoor een ticket/antwoordnummer.

Wanneer moet ik de producten retour sturen?

Het product dat je retour wilt sturen, moet binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd worden of bij ons afgeleverd zijn.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

We besteden veel zorg en aandacht aan onze producten,  de verpakking en de verzending. Als er toch nog iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of de bestelling is beschadigd, neem dan contact met ons op. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

Garantie & Klachten

Garantie
Ik heb een klacht!
Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe behandelen wij je klacht?
Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurd.

Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Een product moet doen wat er van verwacht wordt. Is dit niet het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging en zelfs voor het restitueren van het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.

Voor garantie gelden in beginsel al wettelijke regels. Zo ben je wettelijk gezien verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Is er iets met jouw product? Neem contact met ons op

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]hthout.nl

Ik heb een klacht!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Service is naast kwaliteit zeer belangrijk voor ons. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over onze producten, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op.

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]

Hoe kan ik een klacht indienen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact:
T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]
P | Vanechthout.nl
Boterveen 9
7991 PV Dwingeloo

Hoe behandelen wij je klacht?

Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht

Wij nemen contact met je op om de klacht duidelijk te krijgen en een oplossing voor te leggen

Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken

Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Andere vragen?

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels het hiernaast staande contactformulier of de volgende gegevens:

T | 06 – 2157 6336
E | [email protected]

Ons vestigingsadres:
Boterveen 9
7991 PV Dwingeloo
KVK: 68015097
BTW: NL078761955B01

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Menu